شماره 108-دانلود

شماره 108 سه نقطه را دانلود کنید : (برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید)

 

صفحه 1 

صفحه2 

صفحه3

صفحه4 

 

شماره ۱۰۸ سه نقطه با آثاری از: یاسر محبوب/سمیه احمدی/ مهدی ارجمند

 

فهرست مطالب شماره 108

سرمقاله/مهدی ارجمند

اینجا ایران است/یاسر محبوب

ستنو علمی انجمن زیست شناسی/سمیه احمدی

پشت صحنه فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان/مهدی ارجمند 

فاطمه تا ابد فاطمه است/ دکتر علی شریعتی

نظرات 3 + ارسال نظر
م ه د ی از شهرراز دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

در صورت دریافت و دانلود نشریه نظر بدهید تا امار دستمان بیاید.

Manijeh Askvyy دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ http://manijehaskvyy.blogsky.com/

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکاران عزیز، شما را به وبلاگ رهروان بابک خرمدین با مقاله جدید دعوت می کنم از نقدهای خوبتان دریغ نورزید با تشکر همکار شما منیژه
http://manijehaskvyy.blogsky.com/:

مدیرمسئول سابق دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام
امروز رفتم نشریه رو برا خودم چاپ کردم
خیلی خوشحال شدم
حس میکردم مثل اون روزاست که نشریه رو میبردیم برا چاپ
یادش بخیر
البته گفته باشم برا منم باید کنار گذاشته باشیدااااااااااا
من اومدم سهمم رو میگیرم
خیلی عالی شده بود
خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد