به نام خدایی که دوستم دارم ...ودوستش دارم

از جهان تا خدا هزار ایستگاه بود.

در هر ایستگاهی که قطار می ایستاد کسی گم می شد.

قطار می گذشت و سبک می شد.

قطاری که به مقصد خدا می رفت عاقبت به ایستگاه بهشت رسید.

پیامبر گفت:اینجا بهشت است،و من شادمانه بیرون پریدم.

اما ...تو پیاده نشدی و من نفهمیدم....!!

قطار رفت و دور شد و من از فرشته ای پرسیدم مگر اینجا آخرش نیست؟

و او گفت:این قطار به سوی خدا می رود.

و خدا به آنان می گوید:

"درود بر شما،راز من همین است."

آنان که مرا می خواهند در ایستگاه بهشت پیاده نمی شوند.

و من آرام زیر لب گفتم:

 

"عجب فااااصله ای" 

سلام به دوستان سه نقطه.به حول قوه الهی و با نام و یاد خدا

وبلاگ راه اندازی شد.

امیدوارم این وبلاگ در پیشبرد اهداف متعالی نشریه سه نقطه

و رضایت آقامون حضرت مهدی(عج) قدم برداشته

واین راه را به مقصد برساند

ان شا الله

(قابل توجه بروبچ سه نقطه:

پس از بررسی وبلاگ مطالب رو پاک خواهد شد.  همچنین

ایمیل های خود را برای ایجاد وبلاگ گروهی ارسال کنید)

یااا علی مدد

 م.ارجمند۲۳/۵/۸۷