دانلود شماره ۱۱۸

این شماره توسط مسئولین دانشگاه توقیف شد و متاسفانه نتوانستیم در سطح دانشگاه اقدام به پخش نشریه کنیم اما شما میتوانید به رایگان و با یک کلیک نشریه را دریافت و نظر خود را از طرق پیامک یا بخش نظرات همین پست ارسال نمایید .


با هم مشاهده میکنیم ! آزادی قلم را در نشریات دانشجویی شهرستان فیروزآباد ! وااای .



دانلود شماره 118 سه نقطه : 


دانلود از سرور اسکای درایو :  (جهت دانلود کلیک کنید !)


دانلود از سرور پیکو فایل : (جهت دانلود کلیک کنید !)


دانلود از سرور آپلود روبات :  (جهت دانلود کلیک کنید !)




در این شماره می خوانید:


فارس؛ بازیچه دست نا اهلان............

سرمقاله (کوبنده ترین سرمقاله منتشره در سه نقطه از ابتدا تا کنون)...............

خرخون ها بخوانند!!(طنز).................

از دانشگاه چه خبر؟!..................

پیامک های شما................


شماره پیامک سه نقطه: 09379157454


مدیرمسئول: مهدی ارجمند

سردبیر: مجتبی قربانی

دانلود 117 امین شماره سه نقطه

توضیح : آیا سه نقطه توقیف میشود ؟ در این شماره جنجالی ترین تیتر یک را مهمان سه نقطه باشید !!!!

(همینک سه نقطه را دانلود کنید !)


دانلود شماره 117 سه نقطه :  

دانلود از سرور اسکای درایو :  (جهت دانلود کلیک کنید !)


دانلود از سرور پیکو فایل : (جهت دانلود کلیک کنید !)


دانلود از سرور آپلود روبات :  (جهت دانلود کلیک کنید !)



--------------------------------

در این شماره بخوانید :

نسخه آقای رئیس در پایان راه

آیا میدانید ؟؟!!

قانون جهانی موفقیت

مسابقه گزینه آخر (طنز)

ستون 5 دانشگاه (در مظلومیت سوسک - طنز)

نیازمندی ها (طنز)

گزارش ویژه (سمینار های انجمن علمی روان شناسی و مدیریت

معرفی کتاب نُهِ ده

وب نوشت (مطالب وبلاگ ها)

از دانشگاه چه خبر (جدیدترین اخبار پیام نور فیروزآباد)

اسطوره پنالیتی آخر را نگرفت (ناضر حجازی)

پیامک های شما !!!

 

مدیر مسئول : مهدی ارجمند

سردبیر : مجتبی قربانی

ستون نیما ساحل پرست

حیفم آمد بعد از چند سال و اندی که درباره بازی بچه ها ننوشته ام و روال صفحه دلم را سوی هیچستان ها رها کرده ام ، چند خطی حتی مختصر در مورد این کلمه بی خاصیت ننویسم . نه . توهین کجا ؟ کشک کجا ؟ ماست کجا ؟ این را بچه مرفح بی درد جامعه نمی نویسد . این را بچه جنوب شهر خودمان و خودتان هم نمی نویسد . توهینی در کار نیست . در واقع کلمات اند که توهین ها را میسازند . چه کسی میگوید این کلمه بی خاصیت نیست ؟ چه کسی جرات سخن وری دارد آنهم وقتی نمیداند گرسنگی یعنی چه !

یادم نمیرود دیالوگ معروفی را که رضا در یکی از فیلمهایش گفت : "هنوز گشنگی نکشیدی که عشق یادت بره !" معروف نه از آنجا که همه تصدیقش کردند . معروف نه از آنجا که همه شنیدندش ، درک کردندش ، فهمیدندش !!! معروف به آن جهت که زخم زمانه را تازه کرد برایم . عشق برای هیچ است و هیچ برای عشق .  همین یک جمله ، نه بیشتر ، نه کمتر و نه برای هماگر !

فیلفوسیوس سوم دوست خوب و عزیزم چنین گفت : "سه چهارم جوان های زیر 22 سال فکر میکنند که آخرت لیلی و مجنونند و یک چهارم باقی مانده به جز آن تعداد انگشت شمار فکر میکنند که دلشان هزار و صد تکه شده !"

فیلفوسیوس شاید آمار و درست و حسابی دستش نبود و از آن نمودارهای قلابی داده بودند دستش ، اما کمی که عینکم را برداشتم ، دیدم بیراه هم نمیگوید .

و ما عشق را با عشق اشتباه گرفته ایم . ای کاش کمی ، تنها کمی ؛ عشق را درک میکردیم و پای بند عشق نمیشدیم ، که عشق گرگی است در لباس عشق !!!

و وقتی یاد بچه هایی می افتم که سه چهار شب که نه شاید سیصد وسی و سه چهار شب ، چشم بر هم نمیگذارند و فکر میکنند که قلبشان را ربوده اند ، خنده که نه ، گریه که نه ، نمیدانم چه باید کنم .

همه اش بلاگ این و آن را دید میزنم . یکی نوشته : "    " و دیگری نوشته : "        " . اما چه فرقی میکند چه نوشته اند ؟ یک سطر این اضاف تر و یک سطر آن یکی . همه اش سر و ته یک کرباس است و بس . یاد معین نامی افتادم از اهالی همین دور و اطراف . یادش که می افتم هی دلم برایش کباب میشود . اگر مرغ آسمانی بودم گریه کردن برایم راحت تر بود . بنده خدایی بود و عاشق مرامی و داغ دیده ای . آه .......... . همه اش خواب و خیال و وهم و اوهام . چه بد . همه ی یک طرفه ها به بن بستی میخورد و بیچاره آنکه یادش رفته ، روغن ترمز دلش را چک کند ، پدال ترمزش را دزدیده اند ، شیشه جلو دیدگانش را گل گرفته اند و وای .................

بس است بداهه گویی . بس است به خدا . مواظب خودتان باشید که ندانسته عشق را با عشق اشتباه نگیرید . عشق قلابی همین نزدیکی ها در لباس سپیدی در کمین طعمه بعدی اش نشسته . شاید طعمه بعدی شما یا فرد مقابلتان باشد .

کمی چک کردن پدال و روغن و شیشه بد نیست !

همین /

 

سرمقاله 117

"توضیح جات : طراح محترم و خوش تیپ ، ستون نوستا رو خالی بذار ؛ سوژه براش ندارم . اصلا میتونی پرش کنی با مطالب دیگه . اگه سوژه پیدا شد تا ساعت 6 عصر میذارم و پیامک میدم وگرنه اجازه داری که پرش کنی ."

 

 

شاید مسائلی که گفتن ندارد را نباید گفت اما بگذارید بگوییم تا این دلمان راحت شود و بر روی امتحانمان متمرکز شویم !

سمینار انجمن علمی روان شناسی بود . نگاهی به سالن انداختم . یکی ، دو تا ، سه تا ، اوه یکی هم آنطرف تر (!) آیا میدانستید دانشگاه ما بیش از 20 کارمند دارد ؟! آیا میدانستید سر جمع ، در سمینار انجمن علمی این دانشگاه ، از ابتدای راه اندازی سمینار های دانشجویی تا به حال ، به جز مراسم های جشن (دقت کنید ! فقط در جشن ها !) تعدا کارمندان حاضر در سمینار ها از انگشتان یک دست بالاتر نرفته !؟

سمینار انجمن علمی مدیریت بود . نگاهی به سالن انداختم . یکی ، دو تا ، 6 تا ، آن هم هفتمی و هشتمی (!) آیا میدانستید جمع دعوت نامه هایی که برای اساتید دانشگاه پیام نور فیروزآباد فرستاده شد ، 60 دعوت نامه بود !؟ بله درست نوشته ایم . 60 تا . حال میدانید که تعداد اساتید حاضر در سمیناری علمی که مجری آن دانشگاه خودمان بود ، از تعداد انگشتان دو دستمان بالاتر نمیرفت !؟

به عنوان سردبیر نشریه ای با قدمت 7 سال ، حرف هایم را زدم . شاید این آخرین سرمقاله ای نباشد که برای سه نقطه مینویسم ، اما مطمئنم که بهترین اعتراضی بود که در قالب کمتر از 240 کلمه میتوانستم بیاورم .

*پی نوشت : سوم خرداد ، روز ولادت بزرگ بانوی اسلام ، حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد بزرگ مرد قرن حاضر ، اما خمینی (ره) و فتح خرمشهر و روز مقاومت و ایثار و انتشار 117 اُمین شماره نشریه سه نقطه ؛ مبارک . 


------------------------------------

عکس بنر صفحه 1 (سیاه و سفید) : دانلود (کلیک کنید)