شماره ۱۱۳ سه نقطه

شما میتوانید هم اکنون ۱۱۳ امین شماره نشریه سه نقطه را از لینک های زیر با کلیک بر روی دکمه دانلود ، دریافت نمایید :

دانلود شماره ۱۱۳ از سرور ۱     

دانلود شماره ۱۱۳ از سرور ۲

بسم رب الشهدا و صدیقین

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

جواب یک نظر در این بلاگ !

خیلی خوشحالم که یکی از اعضای قدیمی سه نقطه اینجا نظر گذاشته و چون نمیخوام بی بهره بمونن و جواب نظر رو بتونن همینجا بخونند و فکر نکنند که ما قدر ناشناسیم جواب رو اینجا میذارم ؛


1 - متن نظر : 

"سلام.من یکی از اعضای قدیمیه نشریه 3 نقطه هستم.اسممو نمیارم ولی بنظرم بعد من نشریه خیلی بی محتوا  و خشک شده.جناب حاج مجتبی هم که بجای مطلب مفید و خلاصه طومار مینویسه انقدی که برا خوندن باید یه ادم پرحوصله باشی.همیشه انتقاد سازندست به امید موفقیتتون... "


2- جواب ما به نظر :

"از انتقاد سازندتون بسیار سپاسگذارم . من به عنوان جناب مجتبی باید عرض کنم اون طوماری که شما خوندید یکی از پر طرافدارترین مطالب ترم گذشته سه نقطه بود . خوشحال میشم دوباره از این نظرات سازنده در این پایگاه قرار بدید و ما رو از نطراتتون بی بهره نذارید ."